BURAK KANBİR

Görüntü Yönetmeni | Eğitmen

1989’dan beri sektörde aktif olarak çalışıyor. 1995, Mimar Sinan Üniversitesi Fotoğraf Bölümü mezunu. Second unit, kamera, focus puller alanlarında tecrübeler edindi. 2009’da Kaybedenler Kulübü ile ilk görüntü yönetmenliği işini çekti. Çok sayıda yapımda imzası var.

İzmir Film Festivali’nde Labirent ile En İyi Görüntü Yönetmeni ve Azizler ile En İyi Platform Sinema Görüntü Yönetmeni ödüllerini aldı. Televizyon ve sinema yapımlarında görüntü yönetmeni olarak üretmeye devam ediyor.

BURAK KANBİR

Görüntü Yönetmeni | Eğitmen

1989’dan beri sektörde aktif olarak çalışıyor. 1995, Mimar Sinan Üniversitesi Fotoğraf Bölümü mezunu. Second unit, kamera, focus puller alanlarında tecrübeler edindi. 2009’da Kaybedenler Kulübü ile ilk görüntü yönetmenliği işini çekti. Çok sayıda yapımda imzası var.

İzmir Film Festivali’nde Labirent ile En İyi Görüntü Yönetmeni ve Azizler ile En İyi Platform Sinema Görüntü Yönetmeni ödüllerini aldı. Televizyon ve sinema yapımlarında görüntü yönetmeni olarak üretmeye devam ediyor.

Öne Çıkan 3 Özelliği

icon

Hızlı karar vermek

icon

Görebilmek

icon

Tüm sürecin takipçisi olmak

-Teknik prodüksiyon
-Sinematografinin temelleri
-Neden görüntü yönetmenine ihtiyaç var?
-Görüntü yönetmenliğini oluşturan nosyonlar neler olmalıdır?
-Görüntü yönetmeninin diğer etki branşlarıyla ilişkileri

Öne Çıkan 3 Özelliği

icon

Hızlı karar vermek

icon

Görebilmek

icon

Tüm sürecin takipçisi olmak

-Teknik prodüksiyon
-Sinematografinin temelleri
-Neden görüntü yönetmenine ihtiyaç var?
-Görüntü yönetmenliğini oluşturan nosyonlar neler olmalıdır?
-Görüntü yönetmeninin diğer etki branşlarıyla ilişkileri

3 Soru 3 Cevap

Yaptıkları işin “starı” olsunlar. Kendilerine ve işlerine yatırım yapsınlar. Kendilerini heyecanlandıran neyse, onu bulup yapsınlar.
Ne yapmak istediğine karar vermek çok önemli. Aşkla yapacaklarını işi seçmek, püf noktası diyebilirim.
Otoparkta çalışırken bir arkadaşım yapım şirketinde asistanlık önerdi. Prodüksiyon asistanı olarak bir ay çok çalıştım, işin hakkını verdim ve aşkla yaptım. Bir ay sonra kamera asistanı işi bıraktı, onun işini bana devrettiler. Bu şekilde başlayan sektör maceram için yol haritamı o zamanlarda çizdim.

Hakkında

1969 İstanbul doğumlu. 1989’dan beri sektörde aktif olarak çalışıyor. 1995, Mimar Sinan Üniversitesi Fotoğraf Bölümü mezunu. Uzun süre kamera asistanlığı yaptı. Daha sonra görüntü yönetmeni oldu. Aynı zamanda second unit, kamera, focus puller alanlarında tecrübeler edindi. 2009’da Kaybedenler Kulübü ile ilk görüntü yönetmenliği işini çekti. Çok sayıda yapımda imzası var. İzmir Film Festivali’nde Labirent ile En İyi Görüntü Yönetmeni ve Azizler ile En İyi Platform Sinema Görüntü Yönetmeni ödüllerini aldı.

Yer Aldığı Yapımlar

Anne Biz Kimden Kaçıyorduk
Bir Peri Masali
Bana Karanlığını Anlat
Nezouh
Yakamoz S-245
Aykut Enişte 2
Azizler
Öğretmen
Zaman
Uyanis
Eltilerin Savaşı
Aries
Aykut Enişte
Hedefim Sensin
Vatanım Sensin
Gecenin Kraliçesi
Maral: En Güzel Hikâyem
Kızım için
Muhteşem Yüzyıl
Zil Calinca
Tolerans
Labirent
Kaybedenler Kulübü
Yakamoz S-245
Into the Night
Asil
Skyfall
Five Minarets in New York
Jack Hunter and the Lost Treasure of Ugarit
Devrim Arabaları
Dünyayı Kurtaran Adam’ın Oğlu
Hacivat Karagöz Neden Öldürüldü?
İnternette Av 2
Asmali Konak: Hayat

Televizyon Bölümü Eğitmenleri

Televizyon İşin Olsun

Acunmedya Akademi’ye özgü bu bölümde, sektörün günümüz ihtiyaçları gözetilerek verilecek çok yönlü eğitim, staj ve iş imkanlarıyla televizyon dünyasına yeni profesyoneller kazandırılacaktır. Yarının fenomen televizyoncularının yetişeceği, televizyonculuk teknikleri ve detaylarını uygulamalı olarak, ünlü televizyoncular ve uzman akademisyenler yönetiminde sunan İleri Televizyonculuk Eğitimi seni bekliyor.